Witaj na forum o perfumach FaniPerfum.pl !!!
Znajdziesz tu wiele ciekawych informacji, porad, opinii na temat perfum damskich, męskich jak i uniwersalnych.
Wyślij odpowiedź do wątku: Dziwne praktyki perfumerii
Kliknij tutaj, aby się zalogować
Podaj wynik dodawania 7 + 7 +1
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
Możesz dodać ikonkę do wiadomości z poniższej listy
Zamieni tekst www.przyklad.com w [URL]http://www.przyklad.com[/URL].
Odp: Dziwne praktyki perfumerii Tak poczytałam wątek i rzeczywiście perfumerie wykręcają różne numery. Braki w magazynie i niezdejmowanie towaru ze sklepu internetowego to chyba najpopularniejszy "problem". Ja rozumiem, że że tysiące produktów nie są takie proste do ogarnięcia, ale jednak zminimalizowanie błędów i zabezpieczenie stanów magazynowych powinno być priorytetem, a nie przykrą konsekwencją po wielokrotnych interwencjach...
Odp: Dziwne praktyki perfumerii
Odp: Dziwne praktyki perfumerii Celtik, "górnolotny", mówi/pisze się o sposobie wyrażania się, a nie o zapachu :-]
Odp: Dziwne praktyki perfumerii Zamieszczone przez Louve chyba "górnopółkowych"? górnolotny nie zawsze oznacza górnopółkowy...
Odp: Dziwne praktyki perfumerii chyba "górnopółkowych"?
Odp: Dziwne praktyki perfumerii dziwne zachowanie perfumerii???? coś podobnego mnie też ostatnio spotkało przy zakupie na PERFUMERIA AMBROZJA jednego EDP i samodzielnym wyborze 3 darmowych próbek - otrzymuje (uwaga): a) zgodne z zamówieniem EDP b) nie 3, nawet nie 4 a 7!!! darmowych górnolotnych aromatycznych próbek c) katalog/folder z aktualną ofertą niszowej francuskiej marki d) nieziemsko opakowane zamówienie innymi słowy - chcecie być potraktowani jak ludzie, odsyłam pod powyższy link brawo!!!
Odp: Dziwne praktyki perfumerii Zamieszczone przez Fairy Już trzykrotnie (!) spotkałam się z sytuacją na e-glamour.pl , że jak pojawia się atrakcyjny produkt (w atrakcyjnej cenie) to jak się składa zamówienie i przychodzi potwierdzenie tego zamówienia, to wcale nie oznacza, że produkt się otrzyma. Ostatnio tez tak miałam - złożyłam zamówienie, kiedy było czegoś "ponad 10 szt". Dostałam potwierdzenie, dokonałam przelewu. Dwa dni później inf, że perfumerii "przykro, ale produktu nie ma". I zwrot kasy na konto... Mnie tez jest przykro,że perfumeria nie może się zdecydować czy coś sprzedaje przez strony internetowe czy po kątach "rodzinie i znajomym królika". tak niestety kończy się jednoczesne prowadzenie działalności stacjonarnej z tą internetową!!!
Odp: Dziwne praktyki perfumerii Już trzykrotnie (!) spotkałam się z sytuacją na e-glamour.pl , że jak pojawia się atrakcyjny produkt (w atrakcyjnej cenie) to jak się składa zamówienie i przychodzi potwierdzenie tego zamówienia, to wcale nie oznacza, że produkt się otrzyma. Ostatnio tez tak miałam - złożyłam zamówienie, kiedy było czegoś "ponad 10 szt". Dostałam potwierdzenie, dokonałam przelewu. Dwa dni później inf, że perfumerii "przykro, ale produktu nie ma". I zwrot kasy na konto... Mnie tez jest przykro,że perfumeria nie może się zdecydować czy coś sprzedaje przez strony internetowe czy po kątach "rodzinie i znajomym królika".
Odp: Dziwne praktyki perfumerii Zamieszczone przez Palo https://www.poradaprawna.pl/porada/5...twierdzonego-m Dzięki, Palo. Wysłałam już wcześniej podstawę prawną do sklepu. Sklep mnie przeprosił i zdecydował się sprzedać produkt zgodnie z opisem, na podstawie którego go zamówiłam. Wygląda na to, że przepisów nie znali... (?) Albo liczyli na moją niewiedzę i potulność... W każdym razie oczekuję już na dostawę tego co zamówiłam w cenie w jakiej zamówiłam.
Odp: Dziwne praktyki perfumerii https://www.poradaprawna.pl/porada/5...twierdzonego-m
Odp: Dziwne praktyki perfumerii No i mam coraz gorsze zdanie na temat kolejnej perfumerii internetowej : perfumesco.pl Kupiłam produkt, po zakupie poinformowano mnie, że za taką kwotę mogą mi sprzedać 50ml a nie 100ml bo się pomylili w opisie na stronie (?!). Dla mnie to łamanie obowiązującego prawa i przepisów Kodeksu Cywilnego, które wyraźnie określają, że sklep ma obowiązek sprzedać klientowi produkt w cenie jaką zamieścił przy tym produkcie. Nawet, jeśli cena była pomyłkowa. Perfumeria zaczęła ze mną dyskusję, że nie będzie mi sprzedawać produktów wg "moich zasad" (?). Ciekawe, czy ktokolwiek z perfumesco zna jakiekolwiek przepisy.
Odp: Dziwne praktyki perfumerii Wiemy, że ta perfumeria tak robi. Mają nachalny i niestety klamliwy marketing jak większość firm. To ich wielki minus. Plusem jest duży wybór perfum w bardzo dobrych cenach i sprawna obsługa. Ja tej perfumerii nie polecę na blogu, bo na to nie zasługują za takie praktyki ale jeśli ktoś mnie zapyta czy warto tam kupić coś prywatnie, to odpowiem że tak. Świat nie jest doskonały, niestety.
Odp: Dziwne praktyki perfumerii ... perfumerie internetowe wciąż traktują potencjalnego klienta jak durnia. Nadszedł Nowy Rok i nic się w tej kwestii nie zmieniło. Przed świętami był cały ciąg sztucznych promocji, obecnie jest ciąg dalszy... iperfumy.pl atakują teraz e-mailami o treści " Noworoczne czyszczenie magazynu. Obniżamy ceny do minimum.". Pozwoliłam sobie na analizę aktualnej oferty i porównałam ja z ofertą sprzed kilku dni i sprzed świąt. I co ? Oczywiście nic się nie zmieniło. Jeśli ktoś często wchodzi na strony iperfumy to już raczej nie da się nabrać na te hasełka reklamowe...
Odp: Dziwne praktyki perfumerii W rezulatacie to liczenie na glupote klientow.
Odp: Dziwne praktyki perfumerii Zamieszczone przez Fairy Coraz bardziej irytują mnie fałszywe promocje w wielu internetowych perfumeriach. Prym wiodą tu iperfumy.pl i perfumesco.pl. iperfumy non stop atakują e-mailami "promocyjnymi" informując o "wyjątkowych cenach", "najniższych w tym roku", "specjalnych cenach", a jak wchodzę na strony i sprawdzam produkty to widzę, że nic kompletnie się nie zmienia - oferta jak wcześniej. Ani nowych produktów na wyprzedaży, ani specjalnych promocji. Co więcej, czasem te ceny na "promocji" są wyższe niż wcześniej (bez promocji). Teraz krzyczą o specjalnych cenach z okazji "Black Friday" - sprawdziłam ceny. Nic się nie zmieniło. Perfumesco ciągle informuje o mega wyprzedażach a robi dokładnie to samo co iperfumy, czyli w zasadzie nic. Dam przykład. Pojawiło się Bijan Nude damskie i męskie. Po 65,00 w standardowej cenie. Dwa dni później informacja o super wyprzedaży. Patrzę na Bijan - cena 88,00 niby przeceniona ze 108,00... Dobrze, że kupiłam przed "wyprzedażą" bo zaoszczędziłam dzięki temu 23,00. wszystko jest częścią bardziej lub mniej perfidnej walki o potencjalnego klienta... :/ prześciganie się w abstrakcyjnych/mglistych promocjach staje się niepisaną regułą największych MASAKRA!!!
Odp: Dziwne praktyki perfumerii Coraz bardziej irytują mnie fałszywe promocje w wielu internetowych perfumeriach. Prym wiodą tu iperfumy.pl i perfumesco.pl. iperfumy non stop atakują e-mailami "promocyjnymi" informując o "wyjątkowych cenach", "najniższych w tym roku", "specjalnych cenach", a jak wchodzę na strony i sprawdzam produkty to widzę, że nic kompletnie się nie zmienia - oferta jak wcześniej. Ani nowych produktów na wyprzedaży, ani specjalnych promocji. Co więcej, czasem te ceny na "promocji" są wyższe niż wcześniej (bez promocji). Teraz krzyczą o specjalnych cenach z okazji "Black Friday" - sprawdziłam ceny. Nic się nie zmieniło. Perfumesco ciągle informuje o mega wyprzedażach a robi dokładnie to samo co iperfumy, czyli w zasadzie nic. Dam przykład. Pojawiło się Bijan Nude damskie i męskie. Po 65,00 w standardowej cenie. Dwa dni później informacja o super wyprzedaży. Patrzę na Bijan - cena 88,00 niby przeceniona ze 108,00... Dobrze, że kupiłam przed "wyprzedażą" bo zaoszczędziłam dzięki temu 23,00.
Zasady na forum