FaniPerfum.pl - forum, opinie o perfumach damskich i męskich.

Witaj na forum o perfumach FaniPerfum.pl !!!

Znajdziesz tu wiele ciekawych informacji, porad, opinii na temat perfum damskich, męskich jak i uniwersalnych.

Aby mieć pełen dostęp do naszego forum należy się zarejestrować.
Platforma Facebook

Odpowiedz w tym wątku

Wyślij odpowiedź do wątku: Jakie perfumy dla mężczyzny w wieku 30 lat?

Twoja wiadomość

Kliknij tutaj, aby się zalogować

Podaj wynik dodawania 7 + 7 +1

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

Możesz dodać ikonkę do wiadomości z poniższej listy

Dodatkowe opcje

  • Zamieni tekst www.przyklad.com w [URL]http://www.przyklad.com[/URL].

Mapa tematów (Nowe na początku)

  • 11-04-2016, 12:49
    Dudi

    Odp: Jakie perfumy dla mężczyzny w wieku 30 lat?

    Celtik - tu nie chodzi o to czy ktos ma racje. Przyznam Ci,ze byl okres,ze nie wchodzilem tutaj po 3-4 tygodnie bo jedyne nowe tematy oraz komentarze jakie sie pojawialy to wlasnie te z cyklu 'Jaki perFUM dla xxx'.

    A wystarczy na kazdy taki temat reagowac jednym zdaniem: 'temat poruszany milion razy, fajnie,ze nas odwiedziales,ale przeszukaj najpierw forum zanim zalozysz taki sam temat jak 134 innych uzytkownikow przed Toba.' oraz zamknieciem go i usunieciem po tygodniu.

    Tak to dziala na kazdym szanujacym sie forum tematycznym. Niektore nawet banuja takie osoby, bo regulamin mowi,ze zanim zalzysz temat musisz przeszukac forum w poszukiwaniu podobnych istniejacych.

    Ciezko mi zrozumiec gdzie sie podziali wszyscy zaangazowani do tej pory uzytkownicy, nie wiem co ich sklonilo do zaprzestania zabawy tutaj,ale jakas przynyna musi byc...wydaje mi sie tez, ze wyzej omawiane tematy rowniez (jak w moim, wyzej opisanym przypadku) nie pomogly...
  • 11-04-2016, 12:34
    celtiklovesperfume

    Odp: Jakie perfumy dla mężczyzny w wieku 30 lat?

    ok - być może oboje macie rację
  • 11-04-2016, 11:05
    Fairy

    Odp: Jakie perfumy dla mężczyzny w wieku 30 lat?

    Cytat Zamieszczone przez celtiklovesperfume Zobacz posta
    [B]
    ...
    w moim prywatnym mniemaniu
    rolą bardziej doświadczonych użytkowników winna być jednak względna merytoryczna pomoc - tak z ludzkiej sympatii/zrozumienia
    istnieje duża doza prawdopodobieństwa, że osoba której dobrze (skutecznie) doradzisz wróci tu z powrotem - wszystkim chyba chodzi o zwiększenie zainteresowania tym miejscem?!?! ;P
    ... dałbyś już spokój. Rozumiem, że pragniesz nieść "merytoryczną pomoc" osobie lubiącej jeść mandarynki, ale zaraz będziesz miał tu zwolenników brokułów, zupy szczawiowej, pijających kawę czy amatorów herbaty z cytryną. Kupujących zapachy w Carrefour i na bazarze... i z miną znawcy będziesz usiłował im doradzać zapachy (najlepiej niszowe).
    Wiesz dlaczego zaczyna tu ziać pustką ? Bo namnożyło się tu idiotycznych wątków, które nikomu nic nie wnoszą. Ich wartość merytoryczna jest żadna, czego byś nie usiłował sugerować. I nikt, kogo naprawdę interesuje ta tematyka nie będzie na takie wątki wchodził.
  • 11-04-2016, 09:23
    Dudi

    Odp: Jakie perfumy dla mężczyzny w wieku 30 lat?

    Cytat Zamieszczone przez celtiklovesperfume Zobacz posta
    istnieje duża doza prawdopodobieństwa, że osoba której dobrze (skutecznie) doradzisz wróci tu z powrotem
    ...po to by zapytac jaki zapach ma kupic sasiadowi na 27 urodziny. Nie czarujmy sie, gdyby przeleciec wszystkie tego rodzaju tematy to na 100 istniejacych, moze jeden uzytkownik wlaczyl sie innego watku.

    Ja rozumiem,ze starasz sie rozruszac to forum, ktore z nieiwadomych przyczyn jedzie na oparach, choc nie tak dawno temu tetnilo zyciem,ale uwierz mi (albo przeczytaj moje komentarze w poprzednich tego rodzaju watkach),ze wlasnie przez zakladnie i podsycanie takich tematow jak ten, nas czyli tej garstce, ktore tu sie jeszcze udziela, odechciewa sie tu czasem wchodzic.
  • 11-04-2016, 09:18
    Dudi

    Odp: Jakie perfumy dla mężczyzny w wieku 30 lat?

    Cytat Zamieszczone przez Fairy Zobacz posta
    ... jakie dla pracownika stacji benzynowej
    Fahrenheit wersja pierwotna.

    Cytat Zamieszczone przez Fairy Zobacz posta
    ...co zaproponowałbyś lubiącemu kolor brązowy właścicielowi kanarka ?
    Tu moze byc problem. Dla kogos kto lubi kanarki Eau de Lacoste L.12.12 Yellow, ale dla wielbiciela koloru brazowego? Ciezka sprawa. Mnie sie kolor brazowy kojarzy z kupa i dlatego go nie lubie. Zostanmy wiec przy tym cudownym oczojebnym krokodylu!

    A tak zupelnie powaznie, mi juz sie nie chce komentowac kazdego tematu jak ten, z jednego prostego powodu. Celtik zamiast je kasowac napedza jeszcze zalozycieli.
  • 11-04-2016, 09:18
    celtiklovesperfume

    Odp: Jakie perfumy dla mężczyzny w wieku 30 lat?

    Droga Fairy - dwie sprawy
    nic nie zrobimy z tym, że mamy trochę takie wygodnickie społeczeństwo, które zamiast najpierw poszukać/popatrzeć, kseruje/dubluje podobne tematy...
    mam radę - omijaj takie tematy, dla własnego zdrowia psychicznego nie wdawaj się w dyskusję
    nie ma sensu się obrażać/krytykować/wytykać w tak błahych sprawach
    ...
    w moim prywatnym mniemaniu
    rolą bardziej doświadczonych użytkowników winna być jednak względna merytoryczna pomoc - tak z ludzkiej sympatii/zrozumienia
    istnieje duża doza prawdopodobieństwa, że osoba której dobrze (skutecznie) doradzisz wróci tu z powrotem - wszystkim chyba chodzi o zwiększenie zainteresowania tym miejscem?!?! ;P
    aha
    "właścicielowi kanarka lubiącemu kolor brązowy" poleciłbym znalezienie sobie dziewczyny/kobiety...
  • 10-04-2016, 19:02
    Fairy

    Odp: Jakie perfumy dla mężczyzny w wieku 30 lat?

    I kolejny bezsensowny wątek, jakich już było wiele w ostatnich latach. "Jakie perfumy dla mężczyzny w wieku 30 lat?"
    A pewnie podobne jak dla takiego, który ma 27 lat czy takiego który ma 33 lata.... To już chyba dziesiątki takich wątków na tym forum.
    Jakie dla mężczyzny, jakie dla kobiety. Niedługo będzie jakie dla pracownika stacji benzynowej , jakie dla sekretarki i jakie dla księgowej. A później może bardziej szczegółowo : jakie perfumy dla mężczyzny 28 lat i 3 miesiące, lubiącego kolor brązowy i pizzę, pracującego w państwowej firmie i mającego w domu kanarka. Jak się bawić to się bawić.
    Celtik, co zaproponowałbyś lubiącemu kolor brązowy właścicielowi kanarka ?



    (Jak chłopak bierze zapachy z półki w Carrefour jak leci, to kup mu coś jak leci z Rossmana. I tak będzie to półkę wyżej. I koniec tematu. A Hugo Bossa "nie lubimy", jak też zapachów cytrusowych.)
  • 10-04-2016, 18:45
    celtiklovesperfume

    Odp: Jakie perfumy dla mężczyzny w wieku 30 lat?

    Boss Energise będzie bardzo rozsądnym zakupem - świetny stosunek jakość/cena
    jeżeli jednak chciałabyś trochę poszperać/poszukać podam Ci inne mandarynki warte uwagi (część z nich będziesz mogła podkradać swojemu facetowi!!!) ;P
    - L`Artisan Mandarine
    - Hermes Eau d`Orange Verte
    - Bvlgari Aqva Amara
    - Atelier Cologne Mandarine Glaciale
  • 10-04-2016, 17:27
    Lapola

    Jakie perfumy dla mężczyzny w wieku 30 lat?

    Panowie specjaliści mam do Was pytanie ...

    Na urodziny chcę kupić chłopakowi porządne perfumy, bo on to najczęściej idzie do Carrefoura i bierze co leci z półki. Zastanawiam się, czy męski odczuwanie zapachów znaczenie różni się od damskiego. Z tego względu nie wiem co wybrać. Najchętniej to wzięłabym mu Boss Energise Hugo Boss Energise Woda toaletowa 125ml z kategorii Wody toaletowe dla mężczyzn - Kup-najtaniej - tanie sklepy w internecie. Pewnie dla tego, że zawiera on nutę owoców cytrusowych (mandarynki). Nie wiem, czy mogę to odnosić do swoich gustów, bo moje ulubione perfumy też mają nutę mandarynki (Clinique) ... no i lubię jeść mandaryki. Są to moje ulubione owoce Czy męskie gusta zapachowe znacznie różnią się od damskich? Czy lubicie Hugo Boss Energise? Czy lubicie nuty cytrusowe?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Możesz zakładać nowe wątki
  • Możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56