Wspólne zakupy - zasady, regulamin.
1. Każdy zarejestrowany użytkownik forum FaniPerfum.pl może brać udział we wspólnych zakupach*
* Osoby zainteresowane wspólnymi zakupami, które mają staż na forum mniejszy niż 3 miesiące i posiadają poniżej 75 postów ((oznaczamy na liście takie osoby jako "nowy") zobowiązane są do wpłaty pieniędzy (kiedy będzie komplet osób) użytkownikowi prowadzącemu rozbiórkę jako pierwsze. Użytkownicy spełniający powyższe warunki wpłacają pieniądze dopiero po zaksięgowaniu wpłaty "nowych" użytkowników przez organizatora rozbiórki.
2. Propozycje do rozbiórki zapachów umieszczamy w odpowiednim temacie -> tutaj
3. Wspólne zakupy nie mają celu zarobkowego dla osoby, która taką rozbiórkę prowadzi. Kupujemy po cenie jaka jest w sklepie i po takiej cenie wyliczamy koszt 1ml perfum + koszty wysyłki, flakonów...
4. Nie prowadzimy rozbiórek własnych (prywatnych) zapachów. Jeśli ktoś chce się pozbyć perfum jest od tego dział targowisko.
5. Sposób rozlewania perfum znajdziecie opisany tutaj
6. Starajmy się wybierać najtańsze oferty, jednak nie zapominajmy o miejscu w jakim robimy zakupy (opinia o sklepie....)
7. Tematy z rozbiórką mogą zakładać osoby, które aktywnie uczestniczą na forum od przynajmniej 3 miesięcy, posiadają minimum 75 postów i przynajmniej raz brały udział w rozbiórce lub pozytywnie sfinalizowały transakcje w dziale sprzedam, kupię, wymię w dziale "Targowisko". Jako, że dział dopiero powstał, przez jakiś czas mogę je dla was przeprowadzać.
8. Tematy w których nie doszło do rozbiórki w ciągu 2 miesięcy zostają zamknięte i przeniesione do archiwum. Jeśli będzie ponowne zainteresowanie rozbiórką danego zapachu można utworzyć nowy temat.
9. Z zasady osoba, która prowadzi rozbiórkę/bierze dużą ilość ml zatrzymuje oryginalny flakon. Chyba, że się w temacie dogadacie inaczej.
10. Po zebraniu chętnych należy do każdej osoby wysłać informację o kosztach za dany zapach + informacje dotyczące przelewu pieniędzy.
11. Po każdym zakupie perfum robimy fotkę i wrzucamy ją na forum. Na życzenie osób biorących udział w rozbiórce organizator powinien okazać poprzez prywatną wiadomość skan paragonu/faktury bądź inny dowód na kupno zapachu w ustalonym miejscu.
12. Po zakończeniu całej rozbiórki, proszę osobę, która ją prowadzi o post z informacją o zamknięciu tematu.
13. Za wszystkie rozbiórki perfum odpowiadają osoby je przeprowadzające.
Informacje, które powinny być zawarte w nowym temacie rozbiórkowym:
1. W tytule zakładanego tematu powinna widnieć pełna nazwa perfum plus cena za 1ml
2. Podajemy pełną nazwę zapachu do rozbiórki.
3. Podajemy link(miejsce), gdzie dany zapach będzie kupowany
4. Podajemy pojemność zapachu, który zamierzamy kupić
5. Podajemy cenę zapachu, cenę za 1ml oraz informacje o kosztach wysyłki
6. Podajemy pojemności pustych flakonów jakie mamy dostępne i ich cenę.
7. Podajemy aktualną listę osób, która jest chętna na rozbiórkę perfum + informacje o ilości zamówionej odlewki w ml.
8. Podajemy informację jaka ilość perfum pozostała do rozebrania.
9. Po zakupie umieszczamy fotkę perfum oraz skan zakupu.
Przykład jak to powinno wyglądać:
Perfumy: Chanel Allure Homme Sport 2zł/1ml
Miejsce zakupu: Perfumeria xxxxxx
Pojemność: 100ml
Cena zapachu: 200zł, 1ml = 2zł. Koszt wysyłki 7zł.
Dostępne flakony: 10ml - 2,5zł, 20ml - 3,5zł ....
Lista chętnych:
użytkownik 1 - 20ml
użytkownik 2 - 10ml
Pozostało: 70ml
Zdjęcie zakupionych perfum + dowód zakupu (skan potwierdzenia zakupu np. paragon)
Szablon do skopiowania:
Perfumy:
Miejsce zakupu:
Pojemność:
Cena zapachu:
Dostępne flakony:
Lista chętnych:
Pozostało:
Zdjęcie zakupionych perfum + dowód zakupu (skan potwierdzenia zakupu np. paragon)
Jeśli macie jakieś propozycje/wątpliwości co do zasad to piszcie.